rosnizawati's FotoPage

By: rosnizawati roslan

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  >  >>]    [Archive]
Monday, 12-Jan-2009 08:12 Email | Share | | Bookmark
dah siap dah....

 
 
 
View all 9 photos...


Monday, 12-Jan-2009 08:01 Email | Share | | Bookmark
next...

 
 
 
View all 9 photos...
ok, mase mekap, aku kene serbu. tau ape mak andam buat? dia kunci pintu. dia kate pening org ramai kacau dia buat keje.so, bersiaplah kami berdua je dalam bilik...dah siap tu, baru adi sambung ambik gambar. tngoklah...


Monday, 12-Jan-2009 07:25 Email | Share | | Bookmark
Along-Sabri Reception (30.11.08)

 
 
 
View all 30 photos...
ha..kite sambung plak dgn majlis resepsi. aku nikah hari sabtu. ahad tu, majlis perkahwinan plak. mak ai..ramai yang cakap orang ramai gile!!! lauk sedap! tetamu yang paling akhir datang pkul 5.15. bos-bos JPS datang menyerang. seronok plak. statistik yg dijalankan menunjukkan goodies yg aku siapkan ade 2000bungkus. habis! ade yang tak dapat. fakta disahkan oleh adik2 sepupu yg bertugas bagi goodies. mcm mane kire?org ambil nasik, baru bagi goodies. maknanya 2000 org dewasa yg hadir. kanak2 aku siapkan lolly pop n coklat.aku siapkan 300 je. tapi ade balance 40. maksudnya 260 je yg hadir. nak tau lauk ape yang org kate 'power?' sambal belacan dan gulai pisang.ha, memang lauk kampung. tapi lauk org kawin biase adelah..ayam masak merah, rendang daging, jelatah timun n nenas, sirap n oren. pastu ade buah pisang. sebab aku nak buah warna kuning je!ok, kite enjoy gambar mekap dulu ye..


Tuesday, 23-Dec-2008 08:11 Email | Share | | Bookmark
outdoor lagi...

 
 
 
View all 24 photos...
sebenarnye byk lagi gambar2 tapi utk ni aku upload sket2 je yek. mane yg tak puas hati tu, korang dtg rumah la, kalau nak tgk. penatlah aku nak buat keje2 upload ni..


Tuesday, 23-Dec-2008 07:40 Email | Share | | Bookmark
OUTDOOR

 
 
 
View all 36 photos...
ha, sesi ni best! kami ikut je ape yg candid syndrome nak. hepi sgt! thanks guys!korang mmg terel. tak tau nak pilih gambar mane. then, aku upload sket ye. jgn jeles...mmg cantik2 gambarnye! sesi berjalan 1 jam. dalam demam aku pose jugak. spt yg diarahkan, walaupun badan aku panas gile..


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net